کد خبر: ۲۳۶۹۳
|
۲۲ آذر ۱۴۰۰ | ۱۰:۲۹

آیا برند‌های ایرانی در کشور مورد حمایت قرار می‌گیرند؟| اینماد بلای جان کسب وکار‌های اینترنتی

کارشناس کسب وکار‌های اینترنتی گفت: دولت باید بستر‌های حمایتی را برای کسب وکار‌های اینترنتی و برخی از برند‌های مطرح کشور فراهم سازند تا این شرکت‌ها علاوه بر فروش محصولات زمینه اشتغالزایی را برای افراد جامعه هموار سازند؛ چرا که در غیر اینصورت با موانع زیادی در کشور مواجه خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» با شیوع ویروس کرونا اکثر برند‌های مطرح کشور با مشکلات زیادی مواجه شدند به گونه‌ای که این برند‌ها به دلیل شرایط بد اقتصادی و بیماری کرونا نتوانستند مشتریان بسیاری را جذب کنند. در این میان یکی از راهکار‌هایی که در این حوزه ارائه شد موضوع راه‌اندازی کسب وکار‌های اینترنتی و استفاده از شبکه‌های مجازی برای توسعه کسب وکار خودشان بود، اما نکته‌ای در این حائز اهیمت است متاسفانه به دلیل بحث اجرای طرح صیانت از حقوق کاربران و ساماندهی فضای مجازی و اجرایی شدن اینماد برای شرکت‌های فعال در این چالش‌هایی را برای آن‌ها ایجاد کرده است هم چنین در کنار موضوع فوق کند شدن سرعت اینترنت این مشکلات را نیز دو چندان کرده است. در این میان برند‌هایی مثل دیجی کالا و بانی مد و برخی از برند‌ها توانستند با استفاده از فضای رقابتی و ارائه خدمات مشتریان بسیاری را جذب کنند.

در این خصوص شایان امجدی کارشناس کسب وکار‌های اینترنتی گفت: برای اینکه برندی در کشور موفق شود باید معیار‌های اصولی را در سرلوحه کاری خود قرار دهد چرا که میزان رضایت مشتری یکی از اولویت‌های اساسی در این حیطه است.

وی تصریح کرد: تایید و افزایش اعتبار شرکت به طوری که داشتن یک نام تجاری که برند سازی شده، خود دلیل اعتبار برای شرکت است. همچنین برند باعث تایید بیشتر توسط مشتریان خواهد شد و فروش بیشتر محصولات را در برخواهد داشت.

امجدی اضافه کرد: صحبت در مورد بنیانگذار محصول و داستان شکل‌گیری ایده و تولید محصول، روش موثری برای نشان دادن شور و اشتیاق و تمام سختی‌ها است که در تولید محصول وجود داشته است. با بیان فرآیند طراحی و تفکرات پس از آن، نمونه‌های آزمایشی و شکست‌های فراوان می‌توانید ارتباط احساسی با مشتریان برقرار کرد تا مشتریان جدید از شرکت خرید کنند.

وی تأکید کرد: شاید در زمینه محصولات مصرفی و کالا‌های دیجیتال همگی به جامع بودن اطلاعات کامل اتفاق نظر داشته باشیم، اما اگر بخواهیم به صورت آنلاین محصولی را خریداری کنیم برخی از برند‌ها حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. در دوران کرونایی با عقد قرارداد‌های کلان با برند‌های ایرانی، فروش آنلاین محصولات و نجات آن‌ها از ورشکستگی توانست ارتباط قدرتمندی میان مردم و کالای ایرانی ایجاد کند و به نوعی سردمدار حوزه خرید اینترنتی لباس باشد.

این کارشناس خاطرنشان کرد: دولت باید بستر‌های حمایتی را برای کسب وکار‌های اینترنتی و برخی از برند‌های مطرح کشور فراهم سازند تا این شرکت‌ها علاوه بر فروش محصولات زمینه اشتغالزایی را برای افراد جامعه هموار سازند چرا که در غیر اینصورت با موانع زیادی در کشور مواجه خواهیم بود.

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی